Skip to main content
0

حتماً بارها این جملات تبیلغاتی رو در سایت ها و شبکه های اجتماعی خوانده اید و شنیده اید : ” در خواب هم کسب درآمد کنید ” . یک کسب و کار اینترنتی که حالا می تواند در بستر سایت و یا شبکه های اجتماعی باشد ، برای بازدیدکنندگانش در هر زمان و در هر مکانی قابل دسترس است. این بدین معناست که  حتی در خواب هم شما به عنوان صاحب یک کسب و کار اینترنتی می تونید محصولات و خدماتتون رو بفروشید. چون ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته مغازه اینترنتی شما باز هست و هر بازیدکننده ای در هر ساعت از شبانه روز می تونه ویترین مغازه اینترنتی شما را ببینه و در صورت تمایل خرید کنه. خوب این احتمال میزان فروش شما رو چندین برابر می کنه. فرض کنید یک مغازه فیزیکی در یکی از محله های شهرتون دارید؟ آیا می تونید یک نفره ۲۴ ساعت شبانه روز مغازه تون رو باز نگه دارید؟

چرا باید کسب و کارمان را اینترنتی کنیم؟

چرا باید کسب و کارمان را اینترنتی کنیم؟

در این مقاله به نکاتی می پردازیم که چرا باید یک کسب و کار یا خدمات باید به سمت فروش اینترنتی برود؟

۱- ارائه خدمات بدون محدودیت زمانی و مکانی

حتماً بارهاو بارها این جملات تبیلغاتی رو در سایت ها و شبکه های اجتماعی خوانده اید و شنیده اید : ” در خواب هم کسب درآمد کنید ”.

یک کسب و کار اینترنتی که حالا می تواند در بستر سایت و یا شبکه های اجتماعی باشد، برای بازدیدکنندگانش در هر زمان و در هر مکانی قابل دسترس است. این بدین معناست که  حتی در خواب هم شما به عنوان صاحب یک کسب و کار اینترنتی می توانید محصولات و خدماتتان  را بفروشید. چون ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته کسب و کار اینترنتی شما باز است و هر بازیدکننده ای در هر ساعت از شبانه روز می تواند ویترین کسب و کار اینترنتی شما را ببیند و در صورت تمایل خرید کند.

این احتمال میزان فروش محصول و خدمات شما را چندین برابر می کند.  فرض کنید یک کسب و کار فیزیکی در یکی از محله های شهرتان دارید؟ آیا می توانید یک نفره ۲۴ ساعت شبانه روز کسب و کارتان را باز نگه دارید؟

با داشتن کسب و کار اینترنتی ، هر فردی می تواند از ویترین مغازه شما دیدن کند .از هر جای کشور ، هر جای دنیا !  فرض کنید مغازه فیزیکی شما در یک محله باشه ۹۰ در صد مشتریانتان از ساکنین همان محله هستند. ولی حالا اینجا در دنیای اینترنت ، از هرجای دنیا می توانید مشتریان خودتان رو داشته باشید! چه چیزی بهتر از این؟

۲- حذف هزینه های اضافی

به جرئت می توانیم بگویم راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی اصلاً نیاز به سرمایه ندارد. چرا؟

چون با داشتن مغازه اینترنتی نیازبه اجاره و یا خرید محل ندارید.

نیاز به این ندارید تا کارمندان متعددی را استخدام کنید.

نیاز به دکوراسیون ندارید.

نیاز ندارید پول آب و برق مغازه تان  رو بدهید.

از همه مهم تر نیاز به دادن مالیات ندارید .

تازه در حالت سنتی، اگر بخواهید کسب و کار خودتون رو رونق بدید نیاز دارید به یه جای شیک تر، فضای بیشتر، کارمندان بیشتر. حالا اگر هم بخواهید شعبات دیگر هم در جاهای مختلف بزنید که هزینه های بیشتری را باید پرداخت کنید. به عبارت دیگه می توانیم بگوییم  کسب و کارهای اینترنتی مقیاس پذیرند یعنی به راحتی و بدون صرف هزینه های اضافی، کسب و کار خودتان رو گسترش بدهید.

از طرف دیگه از لحاظ زمانی هم براتون صرفه جویی میشه، چه ساعاتی رو که باید صرف رفت و آمد و ترافیک کنید.ولی زمانی که مغازه اینترنتی دارید خیالتون از این بابت راحته. صبح از خواب بیدار میشیم یک فنجون قهوه می نوشیم و سرحال میشیم، بعدشم می پریم پای لپ تاپمون و بسم االله…

۳- خودتان رئیس خودتان هستید

آقا بالاسر داشتن رو دوست ندارید؟ پس از همین الان به فکر راه اندازی کسب و کار اینترنتی خودتون باشید.

در پست قبلی درباره خودم گفتم که همیشه آرزو داشتم رئیس خودم باشم. قبل از راه اندازی کسب و کار اینترنتی خودم در چند اداره و شرکت کار کرده بودم، موظف بودم سر یه ساعتی در محل کار حاضر باشم و سر یک ساعت خاصی هم کار تمام. مدام هم باید جواب پس میدادم و مواظب کردار و رفتار هم باشم. و یک حقوق بخور نمیر با کلی منت و اونم با وقفه زیادی برای هرماه دریافت می کردم.

 

تیم دیجیتال مارکتینگ حسین خیامی برای مشاوره و آنلاین کردن کسب و کار شما در خدمت شماست

 

اگر مزیت دیگری  هم به ذهن شما میرسد حتماً در قسمت نظرات که در انتهای همین صفحه برای ما بنویسید.

 

در صفحه اینستاگرام تیم دیجیتال مارکتینگ حسین خیامی اطلاعات و آموزش های رایگان زیادی درباره فروش اینترنتی و فروش اینتستاگرام است.

روی لینک کلیک کنید و پیج اینستاگرام تیم دیجیتال مارکتینگ حسین خیامی را دنبال کنید.

 

صفحه اینستاگرام حسین خیامی

 

حسین خیامی

نویسنده حسین خیامی

More posts by حسین خیامی

ارسال نظر


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Close Menu