بازاریابی شبکه های اجتماعی

۰۱٫ بازاریابی شبکه های اجتماعی

هدف اصلی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی، آگاهی از برند و ایجاد اعتماد اجتماعی است. همانطور که در بازاریابی شبکه های اجتماعی عمیق تر می شوید، می توانید از آن برای به دست آوردن سرنخ یا حتی به عنوان یک کانال فروش مستقیم استفاده کنید. پست ها و توییت های تبلیغاتی دو نمونه از بازاریابی شبکه های اجتماعی هستند.

بازاریابی محتوایی

۰۲٫ یازاریابی محتوایی

هدف بازاریابی محتوا دستیابی به مشتریان بالقوه از طریق استفاده از محتوا است. محتوا معمولاً در یک وب سایت منتشر می شود و سپس از طریق شبکه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی، بهینه سازی موتورهای جستجو یا حتی کمپین های PPC تبلیغ می شود. ابزارهای بازاریابی محتوا شامل وبلاگ ها، کتاب های الکترونیکی، دوره های آنلاین، اینفوگرافیک ها، پادکست ها و وبینارها می باشد.

طراحی وب سایت

۰۳٫ طراحی  وب سایت

یک وب سایت مرکز تمام فعالیت های دیجیتال مارکتینگ است. این به تنهایی یک کانال بسیار قدرتمند است، اما همچنین رسانه مورد نیاز برای اجرای انواع کمپین های بازاریابی آنلاین است. یک وب سایت باید یک برند، محصول و خدمات را به شیوه ای واضح و به یاد ماندنی نشان دهد. باید سریع، سازگار با موبایل و استفاده آسان باشد.

 
 
ادامه کاوش

بیشتر ببینید

قبلا در عشق

خرید قالب