دربارهٔ ما

درباره حسین خیامی

حسین خیامی هستم من و تیمم با سابقه چندین سال طراحی سایت و سئو و (دیجیتال مارکتینگ) بازاریابی دیجیتال با تیمی حرفه ای در زمینه دیجیتال مارکتینگ.

در طی این چند سال ما (تیم من) با خدماتی که به مشتریان خود دادیم توانستیم آن‌ها را با نسبت به رقبایشان برتری دهیم.

اکنون افتخار می کنیم که شما را در فضای مجازی نسبت به رقبایتان موفق تر کنیم.

با ما همراه شوید

لینکدین شبکه اجتماعی متخصص ها

لینکدین شبکه متخصصان در واقع یک شبکه اجتماعی مخصوص حرفه ای هاست که برای بهبود کسب و کارهای مختلف و آشنا کردن دیگران با آنها طراحی شده است.

کاربران این شبکه اجتماعی می توانند از طریق لینکدین، با افراد دیگری که در حوزه کاری شان فعالیت می کنند. آشنا شوند و با اون ها ارتباط برقرار کنند.

لینکدین یا لینکداین یک شبکه اجتماعیِ تجاری است. شبکه اجتماعی لینکدین یک محیط تخصصی است، برای برقراری ارتباطات مفید با افرادی است که در زمینه کاری شما فعالیت می‌کنند.
وقتی که در این شبکه اجتماعی عضو میشوید می‌توانید  رزومه آنلاین برای خودتون بسازین. با استفاده از لینک اختصاصی مربوط به خودتان آن لینک رو هر جا بخواهید بفرستید.

اگر حساب لینکدین دارید یا می خواهید بسازید کارهای زیر را انجام دهید تا حساب کاربری شما در لینکدین قوی تر شود.

بعد از ساخت یک حساب کاربری در لینکدین، باید در مرحله اول بدانید که این شبکه اجتماعی، فیسبوک یا اینستاگرام نیست و باید در صفحه ایجاد شده به رزومه و سابقه کاری تان در کنار مهارت هایی که در طول فعالیت های خود به دست آورده اید، اشاره کنید.
صفحه شخصی شما در لینکدین، شبیه به یک کارت ویزیت مجازی است که هزاران نفرمی توانند آن صفحه را  ببینند. به خاطر همین به تک تک جزئیاتی که توی این پست گفته میشود دقت کنید.
مشخصات شخصی: مهمترین کاری که باید پس از ساخت حساب انجام دهید ، ارائه مشخصات شخصی است تا دیگران بتوانند به واسطه اون شما را بشناسن و از این راه، به راحت ترین شکل ممکن با شما ارتباط برقرار کنن.
عکس: از آواتار به عنوان عکس پروفایل خود استفاده نکنید. به جای اون، عکسی از خودتان مناسب و با کیفیت قرار بدید که به خوبی در قاب دایره ای شکل لینکدین جا بشود.

عنوان:

عنوان عبارتیست که در زیر نام شما دیده میشه و بازتابی از چیزیه که شما به دنبالش هستید. به نوعی توصیف کننده شما و فعالیت ها تون هست. مثلاً اگر در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارید باید در عنوان صفحه لینکدین تان به آن اشاره کنید.

تصویر زمینه:

در لینکدین ویژگی خاصی تعبیه شده که با اون می تونید عکس زمینه برای پروفایل خود تون بزارین و ظاهر قشنگ تری به اون بدین. بهتره از تصویری در این بخش استفاده شود که نشون دهنده فعالیت ها یا کسب و کار شما باشه.
تجربیات: مهمترین بخش پروفایل شما به همین بخش تجربیات خلاصه می شود. بهترین کار برای پر کردن بخش تجربیات آن است که با مهارت های خود در کسب و کار فعلی تان شروع کنید. افراد باید دلیلی برای دنبال کردن تان داشته باشند و باید از تمامی مهارت ها و تجربه های شما مطلع شوند.

جوایز و افتخارات:

اشاره به جوایز و افتخاراتی که در طی دوران تحصیل یا فعالیت های خود به دست آورده اید. از نگاه دیگران به دست آوردن یک جایزه، نشان دهنده توانمندی و قابل اعتماد بودن شماست.

انتشارات و دوره های آموزشی: این دو قسمت همانطور که از اسمش پیداست، به دوره ها و مدارک هایی که گذراندید و مقالات یا کتاب هایی که اسم شما روی آن است ، اشاره می کند. ارائه چنین اطلاعاتی برای کارفرمایان و افراد دیگر بسیار حائز اهمیت است و ارزش شما را از دید آن ها بسیار بالا می برد.

مهارت ها:

این بخش به طور اختصاصی روی توانایی ها و چیزی هایی که در آن خبره شدین، دست می گذارن و از شما می خواهد که تمامی آنچه در طی این دوران فرا گرفته اید را در دسترس دید عموم قرار دهید.

تحصیلات :

اگر به تحیصلات خود یا محل تحصیل تان افتخار می کنین، بهتره با جزیئات کامل توضیح بدین. در غیر این صورت بهتر است تنها به محل و مدت زمان دوران تحصیل خود اشاره کنید و از توضیحات اضافه خودداری کنید.

پیدا کردن افراد

مهمترین بخش لینکدین به پیدا کردن افراد مختلف و ارتباط داشتن با آن ها خلاصه می شود. پیدا کردن افراد در لینکدین هیچ شباهتی به فیسبوک و شبکه های اجتماعی دیگه ندارد. بیشتر افرادی که در این شبکه اجتماعی مشاهده می کنید، افراد حرفه ای هستند و ارتباط آن ها اساسا کاری است.

به همین منظور بزرگ تر کردن جامعه ارتباطی تان تان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید برای به دست آوردن افراد بیشتر وقت بسیاری صرف کنید.

در ادامه می توانید تعدادی از مهم ترین استفاده های لینکدین را در کسب و کارهای مختلف مشاهده کنید.

ارتباطات در لینکدین به طور کلی به سه دسته عمومی تقسیم می شوند:

ارتباطات کاری و حرفه ای:
این دسته از ارتباطات به افراد یا شرکت هایی مرتبط می شود که علایق، نیازها و مشترکات بسیاری با هم دارند. می توان با پیدا کردن چنین افرادی کسب و کارتان را بهبود ببخشید و روابط کاری خود را گسترده تر کنید.
مشتریان یا متقاضیان:
یکی دیگر از ارتباطاتی که به شدت در لینکدین دیده می شود، کانکشن هایی میان مشتریان و متقاضیان با صاحبین کسب و کار است. لینکدین یکی از بهترین راه ها برای تبلیغ کسب و کار است و از این طریق می توان با میلیون ها کاربر متقاضی خدمات مختلف، ارتباط برقرار کرد.
ارتباطات شخصی:
همانند هر شبکه اجتماعی دیگری، ارتباط با دوستان و آشنایان در لینکدین وجود دارد.

 

و در آخر می توانید صفحه حسین خیامی رو در شبکه اجتماعی لینکدین دنبال کنید

دیجیتال مارکتینگ با حسین خیامی 

چطور حالت روح اینستاگرام را فعال کنیم؟

یکی از ارکان دیجیتال مارکتینگ ، سوشیال مارکتینگ یا بازاریابی شبکه های اجتماعی هست و اینستاگرام یکی از بهترین شبکه های اجتماعی برای بازاریابی شبکه های اجتماعی و جذب مشتری و فروش انلاین است.

یکی از ترفندهایی که شاید در اینستاگرام مارکتینگ به کار ما بیاید و لازم باشد حالت روح اینستاگرام است با ما همراه باشید تا ببینید چطور اینستاگرام را در حالت روح قرار بدهیم.

حالت روح چیست؟

حالت روح حالتی که در دایرکت اینستاگرام وقتی کسی برایتان پیام می فرستد بدون اینکه معلوم شود کسی پیام را خوانده است بتوانید پیام را بخوانید.

برای فعال سازی حالت روح باید چکار کنیم؟

وارد تنظیمات اینستاگرام شوید روی سه نقطه منو سمت راست کلیک کنید و setting را انتخاب کنید با این عمل وارد تنظیمات اینستاگرامتان می شوید.

وقتی وارد setting  شدید گزینه Privacy   را انتخاب کنید.

بعد از ورد به پریویسی اینستاگرام گزینه Activity status  را انتخاب می کنید. و Show Activity Status  را غیر فعال کنید و تمام این کار انجام شد.

نظر شما برای ما مهم است

زیر همین پست می توانید نظرتان را بگذارید

این پست در اینستاگرام حسین خیامی هم قرار دارد.

در صورت نیاز به مشاوره دیجیتال مارکتینگ می توانید به اینستاگرام حسین خیامی پیام بدهید

. چرا باید سفارش طراحی وب سایت بدهم؟

احتمالاً خیلی پیش آمده که از خودتان سوال کرده باشید

. چرا باید سفارش طراحی وب سایت بدهم؟
· چرا باید برای کسب و کارم وب سایت داشته باشم؟
· اصلا چه مزایایی  دارد؟
· وب سایت چه کمکی  به توسعه کسب و کار من می تواند بکند؟

 

این مقاله را بخوانید تا بدانید چرا باید برای کسب و کارتان سفارش وب سایت بدهید.

خیلی از کسب و کارهای کوچک هنوز از فضای اینترنت برای توسعه کسب وکار خود استفاده نمی کنند. طبق تحقیقاتی که انجام شده 49% کار و کسب های کوچک اصلا وب سایت ندارند .
اولین دلیلی که شرکت و کسب و کار شما نیاز به وب سایت دارد، این است که این از کجا می توانید این همه مشتری پیدا کنید؟

در بعضی از بررسی ها میانگین حضور کاربران ایرانی در فضای مجازی (وب سایت ها، جستجو و شبکه های اجتماعی) روزانه بین 5 تا 9 ساعت در روز  تخمین زده شده که آمار عالی است.
بیشتر از 40 میلیون کاربر اینترنت در ایران وجود دارد
تمام اینها تنها گوشه ای از قدرت و وسعت فضای مجازی را نشان میدهد .اگر شما صاحب یک کسب و کار کوچک یا متوسط هستید و همچنان از خودتان می پرسید فواید داشتن وب سایت چیست؟

 

 امروزه مردم دنبال هر چیزی می گردند از اینترنت استفاده می کنند

واقعیت این است که امروزه مردم بیشترین و مهم ترین اطلاعات مورد نیاز خود را از گوگل جستجو می کنند.
مشتریان بالقوه از گوشی های موبایل و جستجو در اینترنت تصمیم می گیرند که پیش کدام کدام دکتر یا درمانگاه بروند ، از خدمات کدام شرکت خدماتی استفاده کنند و کالای مورد نظر خود را از کجا وچگونه تهیه کنند. طبق تمام اصول و روش های بازاریابی، نادیده گرفتن چنین پتانسیل عظیمی بسیار اشتباهه.

 

داشتن وب سایت به کسب وکار شما اعتبار می دهد.

مردم انتظار دارند مشاغل و کار و کسب های مختلف، یک وب سایت مخصوص خودشان داشته باشند.

همانطور که در گذشته انتظار داشتند هر شرکت و کسب و کاری دارای آدرسی واقعی برای مراجعه حضوری داشته باشد تا بتوانند به آن اعتماد کنند.وب سایت شما در واقع همون دفتر کار یا فروشگاه شما توی دنیای اینترنته که آدرس مخصوص به خودشو دار.

حقیقت اینه که امروزه نداشتن وب سایت سوالات زیادی را در ذهن کاربران ایجاد می کنه.آیا این شرکت یا این پزشک و درمونگاه قانونی است؟
کارشوبلده؟
اگه این شرکت توی کار خودش حرفه ایه چطور هنوز هیج اثری ازش توی اینترنت نیست ؟ و خیلی از فکرهای دیگه که اصلا دوست ندارید در مورد شما در ذهن مشتریان شکل بگیره.

واقعیت اینه است در توی خیلی از این موراد، افراد به شرکت های رقیب شما که وب سایتی کامل طراحی کردن و توی اون نمونه کارها و نمونه خدمات خود را به کاربران نمایش می دن اعتماد بیشتری می کنن و در نهایت بسراغ اونا میرن حتی اگه شما از اونا بهتر باشین

طراحی وب سایت، کانال بازاریابی جدید را برای شما ایجاد می کند

داشتن وب سایت به شما یک حضور دائمی و هیشگی در اینترنت را هدیه می ده.به این موضوع همانند یک بیلبورد تبلیغاتی نگاه کنین.فقط این بیلبورد بجای حالت فیزیکی بصورت مجازی و در دنیای اینترنت نصب میشه و روزانه صدها یا هزاران کاربری که در حال عبور هستن آنها را میبینند. از این طریق شانس جدید و یک کانال جدید برای دیده شدن شما و محصول و کمپانی تان است.

داشتن وب سایت امکان جمع آوری اطلاعات مشتریان را به شما می ده

برای مثال ، خیلی از مواقع مشکل است از مشتریان خود بخواهید هنگام مراجعه به شما، آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود را روی کاغذی بنویسند تا بتوانید در آینده به آنها اطلاع رسانی کنید
اما تایپ کردن آدرس ایمیل و یا شماره همراه در یک بخش از وب سایت بسیار بسیار کار آسانتری است.مخصوصا اگر کاربران بدانند در ازای ارائه این اطلاعات چیزهای مخصوصی دریافت می کنند.
زمانی که اطلاعات کاربران را داشته باشید راه دیگری برای برقراری ارتباط با آنها و ترغیب مشتریان بالقوه برای استفاده از خدمات یا خرید محصولاتتان خواهید داشت.

خرید های اینترنتی سال به سال در حال افزایش است

طبق گزارشات رسمی در سال 1393 ميزان تراكنش‌هاي خريد اينترنتي ایرانیان بیش از 52 هزار میلیارد تومان اعلام شد ، این رقم در پایان سال 1394 افزایش چشمگیری یافت و به بیش از 93 هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرد در سال 1395 نیز نزدیک به 99 هزار میلیارد تومان تراکنش خرید های اینترنتی اعلام شد.
توجه به این اعداد و ارقام نشان می دهد چرا باید یک وب سایت داشته باشید ! زیرا در غیر این صورت از یک بازار فوق العاده بزرگ و در حال رشد چشم پوشی کرده اید و چه بسا نادیده گرفتن موقعیت برجسته فضای مجازی درانجام معاملات در سال های آینده ضررهای هگفتی به شما وارد نماید.

 داشتن یک وب سایت می تواند مشتریان را به سمت فروشگاه هدایت کند

اگر شما یک فروشگاه دوچرخه داشته باشید ، سرمایه گذاری روی طراحی وب سایت و حضور در فضای آنلاین می تواند فروش حضوری شما را افزایش چشمگیری دهد. به لطف محبوبیت روز افزون نمایشگاه ها و ویترین های مجازی و از طریق اشتیاق افراد برای انجام تحقیق قبل از خرید، در صورتی که وب سایتی جامع و با اطلاعات کامل و دقیق در مورد محصول یا خدمات خود طراحی کرده باشید می توانید تعداد زیادی از مشتریان بالقوه را به سمت فروشگاه خود سوق دهید.

همچنان 90 درصد خریدها در جهان از طریق مراجعه حضوری صورت می گیرد، و به این همین دلیل است که داشتن یک وب سایت به عنوان محلی برای عرضه و نمایش کالا و توضیح در مورد آن، امروزه یکی از موثرترین روش های بازاریابی و فروش به حساب می آید.

دلیل نیامدنتان  به اینترنت چیست؟
اگه واقعا به دنبال افزایش درآمد و توسعه کسب و کار خودتان هستید باید بدانید که امروزه داشتن وب سایت همانند داشتن یک کارت ویزیت برای هر شغلی امری ضروری است.

 

دیجیتال مارکتینگ با حسین خیامی در صورتی که سوالی درباره طراحی وب سایت دارید به اینستاگرام یا تلگرام حسین خیامی پیام دهید.

 

سوالی درباره طراحی وب سایت دارین این زیر سوال کنین